goteborg.se
|
Nämndhandlingar
Nämnden för Intraservice
Handling
7. Uppdrag att se över möjligheterna att starta hemtagning av Skatteverkets uppgifter i Navet till en server inom Göteborgs Stad och sedan möjliggöra för förvaltningar och bolag att beställa utdrag ur innehållet
Bilaga 5 Goteborgs stads rutin for hantering av begaran om utlamnande av allmanna handlingar.pdf (384 kb)
Bilaga 4 Goteborgs Stads riktlinje for styrning samordning och finansiering av digital utveckling och forvaltning.pdf (473 kb)
Bilaga 3 Oversiktsbild.pdf (366 kb)
Bilaga 2 Faltlista.pdf (129 kb)
Bilaga 1 Protokollsutdrag KF 221124 §15.pdf (140 kb)
TU Uppdrag att se over mojligheterna att starta en hemtagning av Skatteverkets uppgifter i Navet.pdf (179 kb)
Bilaga 5 Goteborgs stads rutin for hantering av begaran om utlamnande av allmanna handlingar.pdf
Bilaga 4 Goteborgs Stads riktlinje for styrning samordning och finansiering av digital utveckling och forvaltning.pdf
Bilaga 3 Oversiktsbild.pdf
Bilaga 2 Faltlista.pdf
Bilaga 1 Protokollsutdrag KF 221124 §15.pdf
TU Uppdrag att se over mojligheterna att starta en hemtagning av Skatteverkets uppgifter i Navet.pdf