Rättelser i Personec
Ändring av uppgifter som redan är verkställda och därmed låste för chef kan sändas via chefens e-post, utan attest, direkt till support.intraservice@intraservice.goteborg.se med hjälp av en rättelseblankett.
Blanketten finns att hämta på Personalingången och heter "Rättelser & Löneuppgifter".
Justeringar där du kan använda blanketten:
- Justering av rapporterad tillfällig föräldrapenning
- Justering av rapporterad sjukdom
- Justering av beviljad och lönebearbetad annan frånvaro
- När du vill "bocka i" ber.mån.ut
- När du vill rapportera "kvot från anställning"
- När du vill lägga t o m datum på långtidsfrånvaro
- Försenat rapporterade arbetstimmar för en person lägger du in och beviljar i Personec, för att därefter via e-post sända rättelseblanketten med korrekt antal kalenderdagar och datum.
- Ev avvikande ansvar ska anges
- Viktigt är att de uppgifter du sänder in finns inlagda och beviljade i Personec.
2022-09-01 02:00:39
2022-08-19 10:51:41
2021-11-10 02:00:19
2021-11-09 12:14:10
Notes Programinformation/LIS/Göteborgs Kommun
Christina Antonsson/Intraservice/GBGStad
Notes Programinformation/LIS/Göteborgs Kommun
Christina Antonsson/Intraservice/GBGStad
Arkiverad
Snabbreviderad
Publicerad
Ändrad